2010. december 29., szerda

LEVÉL egy kedves ügyfelemtől


 Zelenka Vilmos vagyok, 12 éve inzulinnal kezelt cukorbeteg.
Szeretném megosztani történetemet és tapasztalatomat, hátha néhány ember segítségére lehetek problémájuk megoldásában.

 Sorstársaim pontosan tudják, milyen szövődményekkel kell hogy együtt éljen egy diabéteszes. A rossz vérkeringés miatt a talpam és a bokám szinte folyamatosan dagadt és fájdalmas volt, majd 2010 márciusában bekövetkezett az akkor elkerülhetetlen lábujj-amputáció. Épphogy kezdtem lelkileg is kiheverni a műtétet, amikor rádöbbentem, hogy egy másik lábujjamban sem érzek már semmit…
Rettentően elkeseredtem: ez így fog folytatódni, míg lassan a lábam is oda lesz?
Novemberben egy helyi újságban olvastam a MEDIFORTE-ról és az ott alkalmazott BEMER terápiáról, ami látványosan javítja a zavart vérkeringést. Gondoltam, közel van, csak használ valamit, kipróbálom.
Azóta hetente kétszer járok kezelésre, de már a 4. alkalom után látványos változásokat vettem észre: elmúlt az állandó túszúrásszerű fájdalom, újra meleg járja át a lábamat, könnyebbé vált a járás és a bokaduzzanat is jelentősen csökkent.
Alízka, a pedikűrösöm szerint döbbenetes a különbség a talprészen, mert újra él a bőr és zsírral telítődött. Azóta ő is ellátogatott a MEDIFORTE-hoz, hogy megismerhesse azt a gépet, ami nekem ennyit segített.
Meg szeretném említeni, hogy az erős fülzúgásom is enyhült és a kedélyállapotom is sokkal jobb. (Vagy lehet, hogy a kezelések alatti nagy beszélgetések vannak rám ilyen hatással?)
Szívből ajánlom minden vérkeringési zavarral küszködő betegnek, hogy használják ki ezt a helyi lehetőséget és ne várjanak addig, amikor már késő.

Üdvözlettel,
Zelenka Vilmos, Veresegyház

3 megjegyzés:

  1. kedves Vilmos és Dóra!

    Ha ez a mi újságunk- Kistérség újság ?- www.vkisterseg.hu, akkor nagyon boldog vagyok, hogy segíthettünk!

    Ha nem, akkor is, hogy a Bemer ill. természetesen Dóra segített ezzel!

    Remélem, Vilmos javulása tartós marad, kívánok ehhez minden jót Neki és a sorstársainak is!

    Üdv. Fülöp Hajnalka

    VálaszTörlés
  2. Kedves Hajnalka!
    Igen, a Kistérségi Újságról van szó.
    Köszönöm a jókívánságokat Vilmos nevében is!
    Üdv,
    Dóra

    VálaszTörlés
  3. http://www.echotv.hu/videotar.html?mm_id=155&v_id=5568
    Egy érdekes beszélgetés az ECHO tévéből, Béky László term.gyógy. és Kövesdi Natália, mágnes-szakértőtől a Föld mágneses erejének lecsökkenéséből adódó problémákról, energiaszegénységről és azok - mágneses térrel való terápiájáról. Érdekes példák és összefüggések...

    VálaszTörlés